Webinar: Expert In Beeld – Voeding en Metabolisme

Bedankt voor jullie reactie op onze nieuwe rubriek Expert In Beeld. In Expert In Beeld komen professionals aan het woord over hun vakgebied. Na een poll op onze website en social media is er met een ruime meerderheid gestemd op het thema:

Voeding en Metabolisme

Voeding is wat we eten en de invloed daarvan op onze gezondheid en metabolisme (stofwisseling) is het proces dat ervoor zorgt dat de voeding die je binnenkrijgt, wordt omgezet in de energie die je lichaam nodig heeft. Ook zorgt het metabolisme ervoor dat afvalstoffen worden afgevoerd. Wat betekent dit voor mensen met een afweerstoornis? Dat is een interessante vraag.

Dr. Helen Leavis (internist UMCU) en Prof. Dr. Harry Wichers (Wageningen Universiteit) zullen donderdag 24 maart tijdens het eerste Expert In Beeld-webinar hun presentaties geven over voeding, metabolisme en afweerstoornissen.
Het webinar start om 19.30 uur en zal rond 21.00 uur eindigen.

Dit wil je niet missen!

• Schrijf je in voor het webinar via het inschrijfformulier.
  • 24 Uur vóór aanvang van het webinar ontvang je een mail met een link naar Zoom. Zoom werkt goed via Google Chrome.
  • Log op tijd in, zodat je tijd hebt om eventuele technische ongemakken te verhelpen.
  • Heb je vlak vóór aanvang of tijdens het webinar hulp nodig bij het inloggen? Mail dan naar info@stichtingvoorafweerstoornissen.nl.

Graag tot ziens!

Werkgroep onderzoek

Webinar inschrijving gesloten

U kunt zich niet meer inschrijven voor deze webinar. Het webinar is terug te kijken voor leden. Log in en bekijk hier.