Alleen exacte overeenkomsten
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titel
Zoeken in content

Steun de SAS – hoe kun je ons helpen?

Liever op een andere manier bijdragen? Word donateur!

Donaties stellen ons in staat nog meer te doen

Een afweerstoornis ook wel primaire immuundeficiëntie (PID) genoemd een is een zeldzame aandoening, waardoor de kwaliteit van het leven van de patiënten niet optimaal is. De meeste patiënten zijn levenslang afhankelijk van een of drie wekelijkse infuus behandelingen met gammaglobuline, wat gemaakt wordt uit bloedplasma. Dus afhankelijk zijn van bloed- en plasma donoren.

Wij willen alle informatie rond afweerstoornissen beschikbaar maken voor iedereen. Dit kunnen we niet zonder duurzame steun van onze donateurs. Uw steun is een waardevol initiatief! Hiermee faciliteren wij onderzoeken naar afweerstoornissen en zorgen we dat iedereen die met deze aandoeningen te maken krijgt ons kan vinden. Het delen van informatie en het creëren van een gemeenschap voor patiënten en hun families kan een positieve impact hebben op hun welzijn. Het bieden van een platform waar mensen met vergelijkbare ervaringen elkaar kunnen ontmoeten, informatie kunnen uitwisselen en steun kunnen vinden, kan een gevoel van gemeenschap en begrip bevorderen.

Als u specifieke vragen heeft over hoe u dit initiatief verder kunt ontwikkelen of als u bepaalde aspecten wilt bespreken, laat het dan weten via: info@stichtingvoorafweerstoornissen.nl

Via het formulier hieronder kun je direct een donatie aan onze Stichting doen. Dank je wel!

Betaalmethode
U kunt alleen kiezen voor iDeal. Voor een overboeking hoeft u dit formulier niet te gebruiken. Zie volgende tekst.

Ook kun je een donatie overmaken op rekening NL38INGB0001632040 t.n.v. Stichting voor afweerstoornissen. Dank je wel !

De Stichting voor Afweerstoornissen (SAS) is erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling en is daardoor volledig vrijgesteld van schenkingsrechten. Dit betekent dat over een gift geen schenkingsbelasting hoeft te worden betaald. De gift is volledig aftrekbaar voor de inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Het is ook mogelijk om de SAS als erfgenaam of legataris op te nemen in een testament. De SAS ontvangt dan na het overlijden het vastgestelde bedrag, een bepaald percentage van de nalatenschap of een bepaald goed (huis, kunstobject/verzameling). Het testament moet worden opgesteld door een notaris. Voor meer informatie kun je contact opnemen met ons via het contactformulier.