Ladies day

Voor alle dames die aan onze stichting zijn verbonden organiseren we één keer per jaar een Ladies Day. Het is een dag met informatie, creativiteit en fijne dingen. We maken tijd om bij te kletsen of kennis te maken met nieuwe mensen. De laatste ontwikkelingen en belevingen uit de medische wereld komen deze dag ook aan bod.

Een speciale bijeenkomst waar alléén vrouwen ‘welkom’ zijn, vrouwen met een afweerstoornis of een moeder, zus, kind of partner van iemand met een afweerstoornis.

Tijdens de bijeenkomst gaan we door middel van een workshop met elkaar in gesprek over dingen die de vrouw interesseren, bezighouden, onderzoeken of beleven. Dit zetten we daarna ook graag om in een creatieve activiteit.

De locatie wisselt per Ladies Day. Er wordt altijd wel gekeken naar een handige plek centraal in het land dat ook goed bereikbaar is met het openbaar vervoer.

Onze eerste Ladies Day, in 2017, was een groot succes! Elk jaar bedenken we weer nieuwe activiteiten, maar vooral de contacten met elkaar maakt het steeds weer bijzonder. Het belooft ook dit jaar weer een schitterende dag te worden!

Ladies Day 2021

Ben jij een vrouw of meisje met een afweerstoornis of een moeder, zus, kind of partner van iemand met een afweerstoornis en lijkt het je leuk om dit te komen beleven, zet zaterdag 9 oktober 2021 dan alvast in je agenda!

Aanmelden

Je kan je voor Ladies Day aanmelden via het formulier rechts. Wij ontvangen jouw aanmelding graag vóór 25 september 2021.

Leden van de SAS kunnen kosteloos deelnemen aan Ladies Day.
Echter vragen wij bij je inschrijving wel om een soort van ‘statiegeld’ van €25,00. Dit bedrag krijg je dan vervolgens teruggestort als je deel hebt genomen aan Ladies Day.

Op deze manier proberen we te voorkomen dat we geen onnodige kosten maken. De SAS streeft ernaar om het ‘statiegeld’ binnen 2 weken na de Ladies Day terug te storten.

Ben je geen lid dan betaal je €25,00 euro om deel te nemen of kan je lid worden.

Totaal