Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titel
Zoeken in content

SAS Ladiesday

SAS Ladiesday is in 2022 voor het eerst landelijk gegaan, en dat smaakt naar meer! Daarom dit jaar wederom 4 Ladies Days tegelijkertijd verspreid over het land!
Wil je graag in contact komen met andere vrouwen? Ben je zelf patiënt, moeder, oma of partner van een patiënt? Je bent van harte welkom.

7 oktober zijn jullie van harte welkom

Alle activiteiten zijn inclusief koffie/thee/fris en een lunch/high thee. Kosten voor leden bedragen EUR 25 welke na deelname teruggestort worden. Voor niet leden zijn de kosten EUR 25 welke bij het lid worden in 2023 verrekend worden met de lidmaatschapskosten (EUR 30).

Hieronder zie je de verschillende workshops die we organiseren (nb. minimale deelname voor elke workshop is 6 personen). Alle workshops starten om 10:30 en zullen rond 14:00/14:30 eindigen.

De inschrijving voor de Ladiesday 2023 is gesloten.

Alle activiteiten

Mozaïeken in Leusden

We krijgen onder begeleiding workshop mozaïeken waarbij je kan kiezen uit verschillende voorwerpen om te mozaïeken zoals een terracotta onderschaal, dienblad, spiegel, hart, memo bord, dier of figuurvormen.

Neem een tas en handdoek mee om je kunstwerk in te kunnen vervoeren.
Na de workshop is er een High Tea met onbeperkt thee en hartige en zoete hapjes. Scones met clotted cheese en jam zullen uiteraard niet ontbreken!

Locatie: Theehuis Mon-Chouette, Leusbroekerweg 25B, 3831 JZ Leusden

Bloemschikken in Venlo

Deze dag gaan we gezellig bloemschikken. We hebben gekozen voor een “ring” die je op kunt hangen. Na afloop genieten we nog samen van een lunch.

Locatie: Blushflower, La Fontainestraat 44, 5924 AZ Venlo

Historisch Delft ontdekken

We starten met een stadswandeling door Delft die ons langs de meest belangrijke historische gebouwen brengt. Ook vertelt de gids verhalen over bekende historische inwoners van Delft.

Na de rondleiding genieten we van een lunch op de Markt. We sluiten de dag af met een rit in een paardenkoets.

Locatie: Voor de ingang van Theater De Veste, Vesteplein 1, Delft

Stippen enzo in Boekelo (nabij Enschede)

Je gaat aan de slag met het zetten van talloze stipjes in je favoriete kleuren. Er wordt speciale verf gebruikt dat, na bakken in de oven, watervast & mooi blijft. Uit een breed aanbod qua porselein mag jij je eigen item uitkiezen en daarmee aan de slag gaan. Neem een tas en handdoek mee om je kunstwerk in te kunnen vervoeren.

Locatie: Beldershoekweg 20, 7548 PZ Boekelo