Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titel
Zoeken in content

SAS Jeugdweekend

Lijkt het je leuk om leeftijdsgenoten te leren kennen tijdens een ontspannen en ongedwongen weekend? Lees dan snel verder en ontdek wat het SAS-jeugdweekend inhoudt!

Het weekend is elk jaar een enorm succes door de combinatie van gezelligheid, leuke activiteiten en het ontmoeten van lotgenoten.

Enkele voorbeelden van de georganiseerde belevenissen van de afgelopen jaren zijn escape-challenges, quad-parcours rijden, GPS-tochten, boerenkaas maken, ijzer smeden, mountainbiken, en ga zo maar door! Daarnaast is er gedurende het gehele weekend veel aandacht en ruimte voor het delen van verhalen. Er worden zowel ervaringen als tips&tricks uitgewisseld die te maken hebben met onze afweerstoornis door lotgenoten en (zorg)professionals.

Mocht je het leuk lijken om mee te gaan, dan hou de website in de gaten. We organiseren dit zeker nog een keer.

Wil je zien hoe en wat we dit jaar hebben gedaan, log dan in, in het ledenportaal en bekijk de foto’s.

jongerenweekend
jeugdweekend