SAS Familiedag

Meld je aan voor de familiedag 2024

Datum: 20 april 2024

De inschrijving voor de familiedag is inmiddels gesloten.

De SAS-familie-en informatiedag is een informatieve en gezellige dag die in het teken staat van leren van de informatie die wordt gebracht tijdens presentaties en workshops door professionals op het gebied van PID en elkaar ontmoeten.

De SAS-familie-en informatiedag vindt jaarlijks plaats in of rondom de World Primary Immunodeficiency Week, een wereldwijde week waarbij, aan de hand van een jaarlijks wisselend thema, aandacht wordt gevraagd voor primaire immuundeficiënties (PID).

De SAS-familie-en informatiedag is gevuld met interessante presentaties en workshops rondom actuele onderwerpen, waar bezoekers van de SAS-familie-en informatiedag uit kunnen kiezen.

Naast de presentaties en workshops is er de mogelijkheid om de informatiemarkt te bezoeken, op de informatiemarkt zijn stichtingen en organisaties te vinden die een soortgelijke missie hebben als de Stichting voor Afweerstoornissen: samen voor de mensen die leven met een PID.

De dag wordt compleet verzorgd, met ontvangst met koffie, thee of fris met iets lekkers en een gezonde lunch.

Voor de kinderen is er een begeleid kinderprogramma, dat wordt verzorgd door vrijwilligers

Heeft u vragen of opmerkingen over de SAS-familie-en informatiedag? Mail naar info@stichtingvoorafweerstoornissen.nl

Graag tot ziens op de volgende SAS-familie-en informatiedag op zaterdag 20 april 2024.

Bekijk onderstaand de aftermovie van 2023