Vrijwilligers en vacatures

Vacature Vrijwilliger(s)

De Stichting voor Afweerstoornissen (SAS) wordt gedragen door een groep enthousiaste vrijwilligers die zich regelmatig inzetten voor onze organisatie. Onze ambities als stichting blijven groeien en het aantal mensen met een afweerstoornis blijft toenemen. Daarom is het belangrijk dat we genoeg vrijwilligers hebben. Samen maken wij ons sterk voor de SAS.

De SAS bestaat uit een volwaardig bestuur en verschillende werkgroepen. De werkgroepen zijn verdeeld in verschillende thema’s, zoals Marketing, Onderzoek, Evenementen en Social media, maar allemaal zijn ze op zoek naar frisse, creatieve, enthousiaste helpende handen.

Door alle vrijwillige helpende handen kunnen we als SAS blijven groeien en ons blijven inzetten voor iedereen met een afweerstoornis!

Wij zijn op zoek naar verschillende talenten, zoals:

• Creatieve Schrijvers
    Houd je van schrijven? Zit je vol fantasie en heb je leuke ideeën voor blogs? Dan zijn we op zoek naar jou!
  • Digital Geniën
    Beheers je het adobe pakket, Indisgn, illustrator en/of photoshop en vind je het leuk om de Paraplu, flyers en informatie brochures te ontwikkelen, dan komen wij graag met je in gesprek om dit tot creatieve content te komen.
  • Ambitieuze filmmakers
    Heb jij ambities in het maken van filmpjes en/of animaties filmpjes voor op onze website? Dan is jouw ambitie bij ons zeer welkom.
  • Alleskunners & Multi-talenten
    Heb jij nog andere talenten of wil je aansluiten bij één van de werkgroepen, dan zijn wij ook zeker op zoek naar jou!!! Wij gaan die uitdaging graag met je aan, dus mail ons!

Vrijwilligerswerk bij de SAS biedt jou ook de mogelijkheid om een gratis cursus bij PGO-support te volgen. Daarnaast is het een super mooie kans om ervaring op te doen, in contact te komen met anderen danwel lotgenoten, maar ook om jouw eigen talenten verder te ontwikkelen.

Wil jij je ook inzetten voor de Stichting van Afweerstoornissen en help jij in je vrije tijd graag een handje mee?
Meld je dan aan als vrijwilliger via de aanmeldknop!

Zodra we jouw aanmelding hebben ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. Met elkaar kijken we dan welke werkgroep het beste bij jouw interesses en talenten past.

Mocht je nog vragen hebben of wil je eerst meer specifieke informatie, mail dan naar: bestuur@stichtingvoorafweerstoornissen.nl of bel/whatsapp naar 06 289 53 295.
Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!