De Stichting in één oogopslag

Omgaan met de uitdagingen waarmee mensen met een afweerstoornis, en hun naasten, te maken hebben, vereist vandaag de dag de tomeloze inzet van enthousiaste vrijwilligers. Onze vrijwilligers bieden, vanuit verschillende perspectieven, de afweerstoornissen de juiste aandacht en onze vrijwilligers werken graag samen voor een betere toekomst. De Stichting voor Afweerstoornissen is voortgekomen uit de behoefte om ervaringen te delen, kennis te delen en te vergroten.

We streven er naar deze gemeenschap te ondersteunen en verlangen er naar woorden om te zetten in daden.
De Stichting voor Afweerstoornissen is opgericht in 1985 vanuit vooruitstrevende ideeën en het voeren van relevante acties en wordt goed ondersteund door de WID (werkgroep immuundeficiënties) en de MAR (medische adviesraad).

Onze doelstelling, als Stichting voor Afweerstoornissen, is door verbinding samen meer zichtbaar te worden.
Door samen zichtbaar te zijn en ,daar waar nodig, een vuist te maken, komen we op voor een juiste behandeling, onderzoek en verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met een afweerstoornis.

Neem contact met ons op voor meer informatie en om mee te doen.
Alleen samen kunnen we het verschil blijven maken.