AltijdZiek.nl

Altijd ziek is de awareness campagne van de Stichting voor afweerstoornissen.

Altijdziek.nl is de awareness website (campagne) van de Stichting voor afweerstoornissen.

Deze website is ontwikkeld om patiënten, verwijzers en professionals te ondersteunen in de weg naar een diagnose van een afweerstoornis. Zo vind je op deze website onder andere de 10 alarmsignalen voor een afweerstoornis, maar ook passende informatie voor de verschillende zorgprofessionals, zoals de huisarts, longarts, kinderarts, internisten, KNO-art en dermatologen.

Neem gerust eens een kijkje op de website en wijs jouw behandelaar eens op deze website.
Mogelijk dat deze informatie hem of haar kan helpen in de ondersteuning en herkenning van een afweerstoornis.

Neem daarnaast ook gerust eens een kijkje op de altijdziek-stand tijdens een congres.

Mocht je nu al meer informatie willen lezen of de website willen bekijken, kijk dan eens op www.altijdziek.nl.

altijd ziek

Altijd ziek