Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titel
Zoeken in content

Bloeddonordag 2024

Veel leden van onze patiëntenvereniging zijn gebaat bij bloed- en/of plasmadonatie. De dankbaarheid voor de donoren is niet altijd in woorden uit te drukken, maar we gaan het op een creatieve manier toch proberen.

Wat mag je doen….

• Maak een foto met de tekst: donor bedankt! Dat kan natuurlijk op verschillende manieren. Bijvoorbeeld ergens in het bos of op het strand. Geschreven in het zand, gekalkt op een muur of op een stoeptegel. Laat je creativiteit zijn gang gaan… maar probeer het zo simpel mogelijk te houden.
  • De winnende foto wordt dan op een kaart afgedrukt en wordt persoonlijk op de bloedbanken aan de donoren uitgereikt.
  • De fotoboodschap moet duidelijk zijn: Bloeddonor bedankt!
  • Vertel of schrijf iets over jezelf, je ziekte en/of eventuele positieve gevolgen van het gebruik van bloedproducten.
  • Als je een foto wilt gebruiken is het goed om te weten dat de foto licentievrij is.
  • Het is niet toegestaan om productnamen in beeld te brengen.

Stuur je foto voor 15 mei

Stuur je foto naar: info@stichtingvoorafweerstoornissen.nl. Uiterlijk 1 juni krijg je bericht of jouw foto de winnende is.

Bloeddonor persoonlijk bedanken?

Wil je graag persoonlijk je dankbaarheid tonen aan bloeddonoren op de Wereld Bloeddonordag op 14 juni? Meld je dan voor 15 mei aan via onderstaande link. Op die manier kunnen we jouw persoonlijk koppelen aan de bloedbank bij jou in de buurt die op die dag geopend is. Zo kun je rechtstreeks je waardering overbrengen aan degenen die zo’n belangrijke rol spelen in het redden van levens.

Bedankt voor je interesse en steun!

Aanmelden kan tot 15 mei