Het perfecte PID-plaatje.

Wie kent het programma niet waarin BN’ers een nieuwe hobby ontdekken en de meest bijzondere, creatieve plaatjes schieten? Nu dagen we jullie uit als de BN’ers van de SAS!

Met deze oproep lanceren we het eerste thema van een reeks het perfecte ‘PID’ plaatje. Tijdens de opening van de WPIW op 22 april zal een deskundige juryleden 3 finalisten kiezen uit alle ingezonden foto’s. SAS-leden kunnen gedurende de WPIW hun stem uitbrengen op hun favoriete foto. De foto met de meeste stemmen publiceren we op onze website en social mediakanalen.

Gedurende 2021 komen er nog 6 thema’s die we bekend maken op deze website en via onze social mediakanalen. Er zullen hierna nog 6 thema’s tot december 2021gelanceerd worden. Uit elke thema nomineert de jury 3 foto’s waarop weer gestemd mag worden. Eind van het jaar zullen onze juryleden een winnaar kiezen uit alle finalisten van de voorgaande thema’s die we gedurende het jaar gehad hebben. De eindfinalist wint een cadeaubon ter waarde van € 50,-.

Het eerste thema die we lanceren is:

'Afweer en lifestyle'

Om deel te nemen aan de fotowedstrijd is het de bedoeling dat je jouw mooiste, leukste, feestelijkste, grappigste en/of bijzondere moment op foto vastlegt waarin een afweerstoornis en lifestyle in beeld wordt gebracht. Sport je terwijl je infuus inloopt? Welke impact heeft jouw afweerstoornis op je leven? Zoek je de grens op of ben je veilig binnen? Misschien sport je graag, of eet je een heerlijke maaltijd, het kan van alles zijn!

We zijn erg benieuwd naar jullie foto’s!

Wil je meedoen? Upload dan je mooiste en/of leukste digitale foto gebaseerd op het thema naar:

info@stichtingvoorafweerstoornissen.nl ovv foto thema 1.

Geef de volgende gegevens aan:

• Titel van de foto
  • Voor- en achternaam
  • Leeftijd
  • Telefoonnummer en emailadres

Voorwaarden Perfecte PID plaatje:

• De kwaliteit van de foto moet minimaal 4 mb zijn of 300DPI.
  • De deelnemer verklaart expliciet de ingezonden opname zelf te hebben gemaakt en de auteursrechten niet te hebben verkocht of weggegeven te hebben aan derden.
  • Toestemming te hebben van op de inzending zichtbare personen of auteurs rechtigen.
  • In geval van minderjarige kinderen toestemming te hebben van de ouders of voogd.
  • Foto’s mogen slechts beperkt bewerkt zijn.
  • Door deelname aan de fotowedstrijd verleent de deelnemer aan Stichting voor Afweerstoornissen het volledige en onvoorwaardelijke gebruiksrecht van het beeld voor alle gebruik door de SAS. Hieronder vallen in ieder geval: de websites van de SAS, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, magazines en kalenders van de SAS. De naam van de oorspronkelijke auteur wordt, daar waar mogelijk, bij plaatsing vermeld mits bij ons bekend.
  • Ingezonden foto’s zijn openbaar en toegankelijk voor alle websitebezoekers. SAS kan niet aansprakelijk worden gehouden voor het gebruik van ingezonden foto’s door derden.
  • SAS is gerechtigd om het aangeleverde materiaal te gebruiken in al haar media en publicitaire uitingen.
  • Professionele fotografen zijn uitgesloten van deelname.
  • De rechten met betrekking tot de ingezonden foto’s berusten bij de deelnemer of de oorspronkelijke auteur.
  • De deelnemer vrijwaart de SAS voor claims van derden die pretenderen auteursrechthebbende te zijn.
  • Alleen leden van de SAS kunnen deelnemen aan het perfecte PID plaatje.
  • De deelnemer vrijwaart de SAS voor claims van geportretteerden.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
  • De SAS behoudt zich het recht voor om inzendingen zonder opgave van redenen niet te plaatsen.
  • De winnaar(s) krijgen persoonlijk bericht.