ANBI-status

​De Stichting voor Afweerstoornissen (SAS) is door de Belastingdienst aangemerkt als een ANBI-organisatie. ANBI staat voor: een Algemeen Nut Beogende Instelling.

Dit betekent dat de SAS is vrijgesteld van schenkbelasting, wat inhoudt dat we over elke gift dus geen belasting hoeven te betalen. Er gaat dus niets verloren van uw gift.

Daarnaast zijn de giften aftrekbaar voor de inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Via deze link kunt u de gegevens van de  Stichting voor Afweerstoornissen m.b.t. de ANBI-status terugvinden.

LET OP! Vul bij het zoeken de woonplaats ‘Geffen’ in. Helaas heeft de zoekmachine van deze website enige beperkingen waardoor de Stichting voor Afweerstoornissen op naam niet goed vindbaar is.

Mochten er toch nog vragen zijn m.b.t. ANBI status, mail ons dan gerust jouw vragen naar info@stichtingvoorafweerstoornissen.nl.

Officiële naam: Stichting voor Afweerstoornissen
Publiek bekende naam: S.A.S
Kamer van Koophandel nr: KVK 41181767
RSIN nummer: 816756739
Postadres: SAS, Groenstraat 17, 5386 KW Geffen
Bezoekadres: SAS heeft geen eigen kantoor.
Telefoonnummer: 06 2895 3295