Onderzoek invloed verlenen van zorg op uw dagelijks leven en welzijn

Geeft u zorg/hulp aan een vriend, kennis, kind of familielid met een chronische ziekte?

De afdeling Medische Besliskunde van het Leids Universitair Medisch Centrum is op zoek naar vrijwilligers om mee te werken aan een onderzoek. Geeft u onbetaald zorg/hulp aan een familielid, kind, een vriend, kennis of een buur vanwege een chronische ziekte of handicap dan nodigen wij u uit mee te doen aan ons onderzoek. We willen graag van u weten wat de invloed van het verlenen van zorg is op uw dagelijks leven en welzijn.

Het onderzoek bestaat uit het invullen van een vragenlijst, dit duurt ongeveer 40 minuten. U kunt dit gewoon thuis doen. Wij sturen u de vragenlijst schriftelijk toe. Nadat de vragenlijst volledig ingevuld bij ons binnen is, ontvangt u een attentie. Bent u 18 jaar of ouder en wilt u meewerken aan dit wetenschappelijk onderzoek of wilt u meer informatie, neem dan contact op met mevr. N. van Duijn of mevr. F. Vonk via tel. 071-526 1205/1203 of email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

SAStweet

Onzichtbaar zichtbaar maken.. Het is zo belangrijk dat er meer zichtbaarheid komt voor het leven met een afweerstoornis #WPIW2017

by SAStweet